Thursday, July 12, 2007

Home sweet home!

Da har jeg endelig satt beina ned på norsk jord igjen, og det føles godt å være hjemme igjen!

Bangkok ble en uforglemmelig opplevelse, spesielt siden trofaste reisepartner Balder kom flyvende opp for å være der sammen med meg. Vi bodde på Khao San road, og shoppet og festet som ekte turister. Fikk kjøpt et nytt kamera ettersom det forrige forsvant sporløst, og vi fikk sydd oss splitter nye dresser.



Jeg var sliten på flyturen tilbake, og sov omtrent 10 av 12 timer på flyet. Setet ved siden av meg var ledig, så kunne nøt mye av natten i horisontal stilling. Hun som satt ved siden av meg var fra Paris, og siden jeg hadde en hel dag å slå i hjel, tok meg med litt rundt i byen. Det er omtrent ni år siden jeg var der sist med familien, så det var et hyggelig gjensyn med byen.

Oppsummert har turen vært en fantastisk opplevelse fra ende til annen. Det var en tur det virkelig var verdt å bruke en måned på. På turen traff jeg mange som hadde tatt seg fri et helt år fra skole og jobb for å kunne reise så lenge de ville. For noen år siden kunne jeg godt tenkt meg å gjøre det samme, men jeg har innsett at for meg holder en måned i massevis! Det var godt å komme hjem, og jeg gleder meg til nok en måned med ferie sammen med familien og mine nære venner oppe i Svolvær. Førstkommende helg skal jeg i utdrikkningslaget til Stian, og helga etter står bryllupet for tur.

Takk for at dere tok dere tid til å lese bloggen! :)

Med vennlig hilsen Jørgen

2 comments:

Leonora said...

Hei Jørgen,
jeg har mobilen din, ring meg!
(ps ingen utpressing eller kinky detaljer ;) )

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.