Sunday, July 8, 2007

Koh Tao - Koh Phangan - Koh Samui - Bangkok

Dykkerkurset gjennomfoert! Jeg er herved en "open water diver"! Det var morsomt, og neste gang jeg reiser kan jeg ta et nytt kurs, slik at jeg kan gjoere mer avanserte dykk.

Og nå er jeg endelig i Bangkok! Endestasjonen...

Jeg la inn en dags stopp i Koh Phangan for å stikke innom politistasjonen og skrive en rapport på kameraet. Det ble til at jeg dro på "half moon party" sammen med en britte, noe som ble en svaert interessant kveld med mange rare hendelser. Stod for eksempel en stund i baren med en knyttneve stor edderkopp på hodet uten å vite noen ting. Folk rundt meg begynte å hyle i panikk uten at jeg skjoente noe. Det var foerst da den begynte å kravle rundt at jeg merket den. Steike så redd jeg ble!

Det viste seg at denne festen var en dårlig plass å vandre rundt barbeint, da det var en grei mengde med knust glass rundt om kring. Ingenting alvorlig, men fikk en god del kutt under beina. Sliter litt med å opprettholde normal gange, men taxi er heldigvis veldig rimelig i Bangkok.

I morgen kommer min gode venn Balder til Bangkok, og jeg gleder meg virkelig til det! Tar derfor en rolig kveld i dag for å lade opp litt energi (dessuten tror jeg beina har godt av det). I morgen stikker jeg foerst bort til et Buddistisk tempel for å laere å meditere, deretter skal jeg gjoere unna all shopping. Har hittill ikke kjopt noe som helst, bortsett fra en ny sekk som det er veldig god plass i. Nå skal jeg handle for hele det neste året, så slipper jeg å tenke mer på det..

No comments: